![Zahlavi](/export/sites/avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/mezinarodni-vztahy/aktuality/obrazky/europe-151588_1280.png_1987258066.png)
Výzva: Staňte se zakládajícím členem Young Network TransEurope
28. 03. 2024
Byla vyhlášena výzva Berlínsko-braniborské akademie věd a humanitních oborů pro zakládající členy sítě Young Network TransEurope (YNT), která je určena pro mladé vědce a vědce ve střední fázi kariéry. V souvislosti s válkou na Ukrajině se ukázalo, že odborné znalosti o zemích, které jsou často zavádějícím způsobem spojovány pod nálepku "východní Evropa", jsou v Německu a jeho západních sousedních státech opomíjeny a marginalizovány. Rozmanitost těchto zemí na severu, jihu a ve středu kontinentu je přitom obrovská. Cílem této iniciativy, je lépe porozumět různorodým evropským perspektivám a zaměřit se na překračování geografických, kulturních, vědeckých a oborových hranic. Vzhledem k současné válce bude kladen zvláštní důraz na Ukrajinu a její sousední státy
Podrobnosti k uvedené výzvě naleznete zde.
Deadline pro zaslání požadovaných dokumentů (motivační dopis, CV, seznam publikací, doklad o vzdělání, 2 doporučující dopisy) je 18. duben 2023. Vše je potřeba poslat elektronicky jako jeden pdf dokument na emailovou adresu: ynt@bbaw.de.
Foto: Pixabay
Přečtěte si také
- Projekty Mobility Plus s CNRS (Francie) od roku 2025 – vyhlášení možnosti podávání návrhů projektů new title here
- online setkání 24.6. |Falling Walls Lab Last Info Session 2024
- EASAC výzva k nominaci experta pro pracovní skupinu AI in healthcare
- EASAC výzva k nominaci peer reviewera - Changing Wildfires
- 9. ročník mezinárodní soutěže Falling Walls Lab Czech Republic
- Czexpats in Science: konference „Through Academic Culture to Scientific Excellence“
- Mezinárodní visegrádský fond – Info Week
- Tchaj-wan: program stáží pro zahraniční vědce TIGP-X na Academia Sinica
- Mobilitní projekty a projekty Mobility Plus od roku 2025 – vyhlášení možnosti podávání návrhů projektů
- Nové prohlášení ALLEA: "Early Learning Opportunities for Shaping a Scientifically Literate Society“