Zahlavi

Výběrová řízení

25. 09. 2024
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Personalista/ka.

Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) se specializuje na profesionální archeologický výzkum a zasahuje do
všech oblastí studia archeologických pramenů u nás i v zahraničí. Naše činnost je prováděna v rámci odborných týmů,
složených z jednotlivců a menších skupin seskupených k řešení konkrétních projektů. Spektrum činností týmů vychází
z dlouhé tradice, moderních vědeckých přístupů a úspěšností projektových žádostí. Vedle základního výzkumu směřují
aktivity odborných týmů také do oblasti aplikovaného výzkumu a popularizace vědy. ARÚ spravuje největší oborovou
knihovnu v ČR a zpřístupňuje ji odborníkům, studentům i širší veřejnosti. Od roku 1953 je ARÚ součástí Akademie věd.
Archeologický ústav s více než 150 zaměstnanci sídlí v historické budově v centru Prahy na Malé Straně a má několik
pracovišť (Praha – Letenská, Pražský Hrad, Kutná Hora a další).


Jsme malé personální oddělení a chceme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb pro naše zaměstnance a
projektové týmy a poskytovat jim profesionální servis v oblasti personálních služeb. Aktuálně hledáme nového
kolegu/kolegyni na pozici:

Personalista/ka

Pro doplnění našeho týmu Technicko-hospodářské správy (THS) přivítáme člověka, který má proaktivní přístup při
řešení své agendy, je zodpovědný a pečlivý, má výstupy, na které je vždy stoprocentní spolehnutí. Pokud máte
zkušenosti v praktické personalistice, je pro Vás důležitá dobrá atmosféra v týmu, spolupráce s ostatními a bezvadná
komunikace stejně tak, jako pro nás, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení.

Náplň práce:
• samostatné vedení personální agendy v rámci celého životního cyklu zaměstnance - tvorba a evidence
pracovněprávních dokumentů a podkladů v souvislosti se vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru,
včetně dohod realizovaných mimo pracovní poměr (DPP, DPČ)
• práce s personálním a docházkovým systémem EGJE, Verso
• příprava podkladů pro zpracování mezd, úzká spolupráce s interní mzdovou účetní
• poskytování konzultací a poradenství zaměstnancům ústavu
• podílení se na nastavování a monitoring čerpání grantových projektů z pohledu mezd a FTE
• HR reporting
• komunikace s příslušnými úřady
• agenda spojená se zaměstnáváním cizinců a vysíláním zaměstnanců do zahraničí
• agenda BOZP a PO
• spolupráce na zajímavých projektech a podílení se na neustálém zlepšování personálních procesů
Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
• min. SŠ vzdělání
• min. 3 roky praxe v oblasti personalistiky
• znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů a jeho praktické uplatňování v dennodenní personální agendě
• zkušenost se zaměstnáváním cizincům a vysíláním zaměstnanců jsou velkou výhodou
• velmi dobrou znalost ČJ, znalost AJ (schopnost domluvit se v případě zaměstnávání cizinců)
• velmi dobrou znalost práce s PC (MS Office)
• výborné komunikační dovednosti – schopnost zjišťovat, ověřovat a komunikovat informace dále, proklientský
přístup, empatie
• proaktivita, samostatný a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům, pečlivost

Nabízíme:
• stabilní zaměstnání na plný úvazek v centru Prahy
• flexibilitu (možnost home-office, pružná pracovní doba se základní prac. dobou)
• pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
• zaučení a adaptace do pozice
• podporu dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
• 13. plat a možnost dalších odměn
• 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna
• stravenkový paušál a další zaměstnanecké výhody, benefity ze sociálního fondu

Ostatní informace:
Nástup možný ihned, ev. dle dohody.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na uvedenou
e-mailovou adresu: mkleinova@arup.cas.cz

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i.
(ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita
výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Personalist/ka a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj.
po dobu výběrového řízení na pozici Personalist/ka.


Uzávěrka přihlášek: 25. 10. 2024

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.