Zahlavi

Výběrová řízení

03. 10. 2024
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Finanční manažer/ka projektu OP JAK – Mezisektorová spolupráce.

Vypisujeme výběrové řízení na pozici finančního manažera/finanční manažerky projektu OP JAK – Mezisektorová spolupráce, projekt Metamateriály pro extrémně tepelně namáhané strojní součásti (METEX). Hlavním cílem projektu je rozvoj aplikačního potenciálu zapojených organizací. Projekt rozvíjí a prohlubuje dosavadní spolupráci mezi zapojenými výzkumnými organizacemi a aplikační sférou. Výzkum je zaměřený na vývoj mnohoškálové metodiky návrhu mechanických metamateriálů pro extrémně tepelně namáhané součásti.

Základní informace

Pracoviště: Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., Dolejškova 1402/5, 182 00 Praha 8
Doba trvání pracovního poměru: 1 rok, s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)
Nástup: dle dohody, preferovaný co nejdříve
Pracovní úvazek: minimálně 0,6

Naše referenční číslo: 0076/24

Náplň práce:

  • sledování a kontrola čerpání rozpočtu a plnění finančního plánu projektu;
  • dohled nad realizací výdajů v souladu s metodickou dokumentací OP JAK, tj. dodržování podmínek způsobilosti výdajů projektu;
  • shromažďování a administrace podkladů k doložení způsobilosti výdajů;
  • příprava a administrace žádosti o platbu;
  • spolupráce na administraci změnových řízení projektu s dopadem do finančního plánu a do rozpočtu či jeho čerpání;
  • příprava finanční část zprávy o realizaci projektu;
  • komunikace s poskytovatelem dotace (MŠMT) ve věcech týkajících se finančního plánu a rozpočtu projektu;
  • příprava podkladů k finanční kontrole či auditu projektu a součinnost během kontroly;
  • úzká spolupráce s hlavním manažerem projektu, s projektovými manažery jednotlivých členů konsorcia a s jejich ekonomickými a administrativními úseky, poskytnutí potřebné součinnosti při přípravě grantových a patentových přihlášek vyplývajících z řešení projektu;
  • mentoring administrativního pracovníka ústavu.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské (min. Bc.) ekonomického směru, případně SŠ vzdělání s maturitou a doložitelnou praxí v oboru finanční správy projektů odpovídajícího rozsahu

Požadované znalosti a schopnosti:

  • zkušenosti s finančním řízením a administrací v rámci OP VVV a OP JAK;
  • znalost práce s účetnictvím a rozpočtem projektů; – pokročilá znalost práce na PC;
  • znalost informačních systémů poskytovatelů dotací (např. ISKP21+) je výhodou
  • znalost akademického prostředí, zkušenost s administrativou v oblasti vědy a výzkumu, orientace v oblasti financování vědy je výhodou;
  • komunikativnost, schopnost týmové práce;
  • základní znalost anglického jazyk.

Typ pracovního poměru: na dobu určitou 12 měsíců s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)

Výše úvazku: minimálně 0,6

Předpokládané datum nástupu: 11. 11. 2024

Nabízíme: 

  • stabilní zázemí, rovné příležitosti;
  • kreativní pracovní prostředí a podporu zkušeného týmu;
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna;
  • stravenky;
  • dotované jazykové kurzy – angličtina, němčina, francouzština (schvaluje zaměstnavatel);
  • vlastní rekreační zařízení.

Přihlášky se strukturovaným odborným životopisem a kopií dokladů o ukončeném vzdělání zasílejte na emailovou adresu kajprova@it.cas.cz, (Mgr. Marie Kajprová, tel.: 266 053 154). Po ukončení výběrového řízení budou uchazeči o dalším postupu informováni e-mailem nebo telefonicky.


Uzávěrka přihlášek: 03. 11. 2024

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.