Zahlavi

Výběrová řízení

31. 10. 2024
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici asistent/asistentka zástupce ředitele pro vědu a výzkum.

Ústav termomechaniky AV ČR (ÚT) je jedním z vědeckovýzkumných ústavů Akademie věd ČR spadající do oblasti aplikované fyziky. Náš tým čítá zhruba 150 výzkumných a technických pracovníků, kteří se věnují mezioborovému základnímu výzkumu v oblastech technické fyziky. Spolupracujeme s řadou renomovaných zahraničních univerzit, výzkumných středisek a velkých i malých technologicky orientovaných firem a organizací ve veřejném sektoru. Hledáme nového kolegu na pozici asistent/asistentka zástupce ředitele pro vědu a výzkum, který zajistí archivaci všech důležitých dokumentů, pomůže nám se smluvní agendou a bude zpracovávat data o vědeckých výsledcích.

Náplň práce:

  • administrativně organizační podpora zástupce ředitele pro vědu a výzkum,

  • elektronická a fyzická archivace grantových složek (návrhy, smlouvy, dílčí a závěrečné zprávy),

  • administrativní podpora při kompletaci a přípravě výroční zprávy ústavu, archivace podkladů,

  • elektronická a fyzická archivace návrhů pilotních projektů, příprava podkladů pro vedení ústavu,

  • administrativní podpora v agendě hodnocení výzkumných pracovišť,

  • elektronická archivace návrhů do konkurzu na nákladné přístroje, příprava podkladů pro vedení,

  • elektronická a fyzická archivace smluv týkajících se spolupráce s vysokými školami, podpora při přípravě podkladů k reakreditacím a akreditacím,

  • elektronická a fyzická archivace smluv se zahraničními partnery,

  • práce s daty v databázi vědeckých výsledků ASEP (zaučí zaměstnavatel),

  • podpora spisové služby, zvláště smluvní agendy související s grantovými projekty (odeslání smluv, vedení záznamů o odeslání).

 

Požadované znalosti a schopnosti:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání,

  • aktivní pokročilá znalost angličtiny,

  • počítačová gramotnost, znalost kancelářských programů MS Office / LibreOffice, zejména Word / Writer a Excel / Calc,

  • schopnost soustředěné a precizní práce s daty,

  • přesnost, smysl pro detail, schopnost samostatné práce dle zadání,

  • ochota pracovat při sezónně nerovnoměrném rozložení práce.

Nabízíme:

  • plný pracovní poměr na 1 rok na dobu určitou, poté lze prodloužit na dobu neurčitou,

  • stabilní zázemí prestižní vědecké instituce,

  • podpora činnosti špičkových vědeckých týmů,

  • atraktivní balíček zaměstnaneckých výhod: 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování, dotované jazykové kurzy, vlastní rekreační zařízení, efektivnější přístup k mateřským školám),

  • nástup ihned nebo dohodou, nejdéle od 2. 1. 2025.

Vhodné pro absolventy, ženy po mateřské/rodičovské dovolené.

Životopis se stručným motivačním dopisem a kopií dokladů o ukončeném vzdělání zašlete přes portál jobs.cz nebo na emailovou adresu vyzkum@it.cas.cz nejpozději do 17. prosince 2024. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči informováni e-mailem nebo telefonicky.


Uzávěrka přihlášek: 17. 12. 2024

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.