Zahlavi

Výběrová řízení

27. 02. 2025
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Administrátor/ka oddělení – plný úvazek.

Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) se specializuje na profesionální archeologický výzkum
a zasahuje do všech oblastí studia archeologických pramenů u nás i v zahraničí. Činnost je prováděna v
rámci odborných týmů, složených z jednotlivců a menších skupin seskupených k řešení konkrétních
projektů. Spektrum činností týmů vychází z dlouhé tradice, moderních vědeckých přístupů a úspěšností
projektových žádostí. Vedle základního výzkumu směřují aktivity odborných týmů také do oblasti
aplikovaného výzkumu a popularizace vědy. ARÚ spravuje největší oborovou knihovnu v ČR a
zpřístupňuje ji odborníkům, studentům i širší veřejnosti. ARÚ součástí Akademie věd, s více než 150
zaměstnanci sídlí v historické budově v centru Prahy na Malé Straně a má několik pracovišť (Praha –
Letenská, Pražský Hrad, Kutná Hora a další).


Pro naše vědecké oddělení hledáme proaktivního, komunikativního, samostatného a pečlivého člověka,
který bude spolehlivou administrativní podporou vědeckým pracovníkům. Pokud máte zkušenosti
v oblasti administrativy, láká Vás pestrá administrativní agenda v kombinaci s office managementem a
administrací projektů, tato pozice je právě pro Vás! Čtěte dále o naší pozici

Administrátor/ka oddělení – plný úvazek

Co budete dělat:
V rámci administrativní agendy budete:
• poskytovat administrativní podporu vědeckým a odborným pracovníkům vědeckého oddělení
a jeho vedoucímu
• mít na starosti „office management“ - zajišťovat objednávky a nákupy materiálu a vybavení
pro oddělení, spolupracovat při inventarizaci a správě majetku, pomáhat s organizací schůzek,
rezervací místností, přípravě podkladů a zajištění zápisů aj.
• vystupovat jako kontaktní osoba mezi vědeckými pracovníky a odděleními Technicko-
hospodářské správy (THS) – Ekonomické oddělení, Personální oddělení, Správa budov
• asistovat při zadávání docházky, cestovních příkazů apod.
• podporovat nové zaměstnance při zajištění administrativních kroků spojených s nástupem, vč.
podpory zahraničních pracovníků, stážistů a zaměstnanců na DPP
• usnadňovat zaměstnancům orientaci v interních předpisech, postupech a administrativní
agendě
• pracovat v systému Verso pro správu docházky, cestovních příkazů a objednávek

V rámci projektové agendy budete:
• poskytovat asistenci řešitelům projektů, např. nastavováním a průběžným monitoringem
čerpání rozpočtů
• zajišťovat povinnou publicitu
• poskytovat administrativní podporu řešitelům projektů, evidovat korespondenci, průběžně
archivovat projektovou dokumentaci, pomáhat s přípravou projektových materiálů aj.

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického směru)
• angličtina min. B2 slovem i písmem (důležitá pro komunikaci se zahraničními pracovníky i pro
zpracování materiálů v AJ)
• prokázanou aktivní znalost práce s PC - nástroje MS Office, nástroje pro online komunikaci,
zkušenost s docházkovým systémem, popř. dotačními informačními systémy poskytovatelů
dotací (zejména ISKP) velkou výhodou
• výborné organizační schopnosti, pečlivost a schopnost samostatně řešit úkoly v souladu s
potřebami členů týmu, požadavky projektů a pravidly organizace
• komunikativnost, samostatnost, proaktivní řešení úkolů, zodpovědnost, systematičnost,
spolehlivost a pečlivost
• prokázané zkušenosti s administrativou a office managementem, orientace v oblasti
administrací projektů výhodou
• aby pro Vás týmová spolupráce a dobrá atmosféra v týmu byla stejně tak důležitá, jako pro nás

Co nabízíme:
• práci ve stabilním zaměstnání vědecké výzkumné instituce
• plný úvazek (pozn. tato pozice je možná i na poloviční úvazek bez činností projektové agendy,
s možností navýšení úvazku do budoucna)
• zajímavé finanční ohodnocení + roční finanční odměny
• klidné pracoviště v centru Prahy (u metra Malostranská) s možností flexibilního rozvržení
pracovní doby
• pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
• podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
• 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna, měsíční příspěvek na stravování formou
stravenkového paušálu, benefity ze sociálního fondu
• Nástup: duben 2025 (nebo dle dohody)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na
e-mailovou adresu: nabor@arup.cas.cz. Motivační dopis a životopis je nezbytnou podmínkou pro
zařazení do výběrového řízení. Do motivačního dopisu uveďte Vaše relevantní zkušenosti v oblasti
administrativy a projektového administrace a o jaký typ úvazku máte zájem.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR,
Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU)
2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Administrátor/ka
oddělení a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici
Administrátor/ka oddělení.


Uzávěrka přihlášek: 31. 03. 2025

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.