Výběrová řízení
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Specialista/specialistka požární ochrany a BOZP.
Heyrovského ústav je součástí Akademie věd ČR a věnuje se mezinárodně špičkovému výzkumu v oblastech souvisejících s fyzikální chemií. Na vědeckých projektech se podílí týmy složené z výzkumníků a výzkumnic z různých koutů světa.
16. 1. 2019 jsme se jako první z ústavů Akademie věd ČR oficiálně připojili k výzkumným organizacím, které získaly ocenění HR Excellence in Research, což ukazuje pokrok v harmonizaci naší politiky v oblasti lidských zdrojů v souladu se 40 zásadami Evropské charty výzkumných pracovníků a Kodexem chování při náboru výzkumných pracovníků.
Ředitel Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. vypisuje výběrové řízení na pozici:
Specialista/specialistka požární ochrany a BOZP
Náplň práce:
- dodržování zákonných standardů a předpisů, tvorba metodik, instrukcí a směrnic ve spolupráci s externí firmou;
- vyhledávání, analyzování a hodnocení rizik možného ohrožení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců a zaměstnankyň;
- školení a zajišťování odborné přípravy v oblasti BOZP a PO;
- analýza příčin pracovních úrazů, spolupráce na realizaci nápravných opatření;
- spolupráce při zajištění kontrol v oblasti BOZP a revizí PO, s poskytovatelem pracovně lékařských služeb; v oblasti výběru vhodných OOPP;
- tvorba a evidence vnitřních předpisů organizace podle podkladů / aktualizací od odborných garantů, zajišťování jejich schvalování a zveřejnění;
- zajišťování plnění podmínek pro vydání povolení k nákupu lihu osvobozeného od spotřební daně, komunikace s Celním úřadem pro hl. město Praha, zdravotními pojišťovnami a Pražskou správou sociálního zabezpečení (bezdlužnosti).
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání;
- aktivní přístup k práci a schopnost samostatného rozhodování;
- orientaci v problematice BOZP, PO (spolupráce s poradenskou firmou), schopnost implementace předpisů do praxe;
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem – komunikace se zahraničními vědeckými pracovníky a pracovnicemi i v rámci ÚFCH JH);
- dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu;
- znalost práce s PC a MS Office;
- časovou flexibilitu, pečlivost, odolnost vůči stresu;
- praxe na obdobné pozici vítána;
- orientace v oblasti výzkumu a vývoje výhodou.
Nabízíme:
- zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek s pružnou pracovní dobou v mezinárodním akademickém prostředí;
- podporu dalšího vzdělávání, osobního růstu a rozvoje včetně jazykových kurzů;
- profesionální pracovní tým;
- 5 týdnů dovolené;
- 3 dny indispozičního volna (sick days);
- 5 dnů osobního volna;
- příspěvek na rekreaci nebo penzijní připojištění;
- stravenky plně hrazené zaměstnavatelem;
- další benefity v souladu s kolektivní smlouvou;
- smlouva na dobu určitou 1 rok s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou;
- nástup možný ihned.
Strukturovaný životopis s motivačním dopisem pošlete do 19.5.2023 na email: kariera@jh-inst.cas.cz
Uzávěrka přihlášek: 18. 05. 2023
Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.