Zahlavi

Výběrová řízení

08. 01. 2025
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Správce/správkyně budov Archeologického ústavu Praha.

Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) se specializuje na profesionální archeologický výzkum a zasahuje do všech oblastí studia archeologických pramenů u nás i v zahraničí. Naše činnost je prováděna v rámci odborných týmů, složených z jednotlivců a menších skupin seskupených k řešení konkrétních projektů. Spektrum činností týmů vychází z dlouhé tradice, moderních vědeckých přístupů a úspěšností projektových žádostí. Vedle základního výzkumu směřují aktivity odborných týmů také do oblasti aplikovaného výzkumu a popularizace vědy. ARÚ spravuje největší oborovou knihovnu v ČR a zpřístupňuje ji odborníkům, studentům i širší veřejnosti. Od roku 1953 je ARÚ součástí Akademie věd. Archeologický ústav s více než 150 zaměstnanci sídlí v historické budově v centru Prahy na Malé Straně a má několik pracovišť (Praha – Letenská, Pražský Hrad, Kutná Hora a další).

Jste nadšenec do facility managementu a rádi byste se starali o budovu v historickém srdci Prahy, která potřebuje citlivou péči a zároveň moderní přístup? Těší vás práce, kde jsou vaše nápady slyšet a máte vliv na její podobu a výstupy? Přidejte se do našeho týmu Technicko-hospodářské správy (THS) Archeologického ústavu v Praze a získejte příležitost řídit správu naší unikátní budovy v Letenské ulici, kousek od Valdštejnské zahrady!

Správce/správkyně budov Archeologického ústavu Praha

 

Do našeho týmu THS přivítáme nového člena, který bude komplexně zastřešovat agendu správy budov Archeologického ústavu. Pokud máte zkušenosti s řízením správy budov, jste proaktivní, zodpovědný člověk, který má výstupy, na které je vždy stoprocentní spolehnutí, je pro Vás důležitá dobře odvedená práce a spokojenost kolegů stejně tak, jako pro nás, čtěte dále o naší pozici:

Co bude Vaší náplní práce:

  • Komplexní řízení správy budovy (administrativního a praktického charakteru), zajištění a organizace pravidelné údržby nemovitosti – historické budovy ARÚ v Letenské ulici (sousedící s Valdštejnskou zahradou a jízdárnou) v centru Prahy;
  • Řízení správy a údržby technologických zařízení a vybavení budovy, řešení vzniklých problémů (plánované opravy, rozvoj, nárazové/havarijní opravy), zajištění provozu, servisu a pravidelných revizí přístrojů;
  • Zajišťování, koordinace a sledování plnění smluvních vztahů – úklid, ostraha, zahradnické služby, energetika, odpadové hospodářství, požární prevence a bezpečnost apod.;
  • Prostorové plánování – zajištění efektivního využití prostor budovy podle potřeb ARÚ, včetně návrhů na změny nebo rekonstrukce;
  • Správa rozpočtu a nákladů – plánování a sledování provozních nákladů spojených s údržbou a provozem budov, optimalizace výdajů, sledování energetické efektivity a návrh na její zlepšování;
  • Odpovědnost za dodržování bezpečnostních předpisů a PO, zajišťování pravidelné revize bezpečnostních systémů pracovišť, spolupráce s poskytovatelem BOZP a PO;
  • Vedení dokumentace o provedených údržbách, opravách, kontrolách apod.;
  • Participace na veřejných zakázkách a veřejných soutěží ve vztahu ke správě budov a vozového parku;
  • Správa vozového parku – zajištění servisu, předávání podkladů finanční účtárně pro vyúčtování vozidel;
  • Řešení pojistných událostí (nemovitosti, vozový park);
  • Vedení, plánování a organizace práce menšího týmu;
  • Komunikace s dodavateli a dalšími partnery (např. správci budov dalších pracovišť ARÚP - budov Pražského Hradu, Holešovičky, památkáři apod.) a spolupráce s dalšími útvary ARÚ (finanční oddělení, veřejné zakázky, personální oddělení apod.) a pracovními týmy;

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • SŠ/VŠ technického zaměření či specializace v oblasti facility managementu;
  • Alespoň 5 let zkušeností v oblasti správy a údržby budov;
  • Znalost aktuální legislativy týkající se správy budov, BOZP, environmentálních norem a specifických technických certifikací;
  • Zkušenost s koordinací menšího týmu lidí velkou výhodou;
  • Znalost práce Microsoft Office (Excel, Word);
  • Proaktivita, samostatný a zodpovědný přístup, schopnost identifikovat problémy a přicházet s efektivními návrhy na jejich řešení, proaktivní přístup k zefektivňování a optimalizaci;
  • Výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti – schopnost zjišťovat, ověřovat a komunikovat informace dále, proklientský přístup;
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič;
  • Ochota k občasnému cestování po pracovištích v rámci ČR;

 

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek v renomované organizaci Archeologického ústavu ČR se stabilním pracovním prostředím a přínosem k ochraně kulturního a historického dědictví;
  • Pestrou, zajímavou a samostatnou práci v atraktivním prostředí historického centra, možnost podílet se na zefektivňování a optimalizaci, účast na zajímavých projektech;
  • Samostatnost a odpovědnost – velký prostor pro vlastní nápady a optimalizaci provozních procesů.
  • 13. plat a možnost dalších odměn;
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna;
  • Stravenkový paušál a další zaměstnanecké výhody, benefity ze sociálního fondu;
  • Nástup možní ihned nebo dle dohody;

 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na uvedenou                       e-mailovou adresu: pechlatova@arup.cas.cz.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Správce/správkyně budov a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Správce/správkyně budov.


Uzávěrka přihlášek: 31. 01. 2025

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.