Zahlavi

Výběrová řízení

10. 01. 2025
Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK.

Archeologický ústav AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) se specializuje na profesionální archeologický výzkum a zasahuje do všech oblastí studia archeologických pramenů u nás i v zahraničí. Naše činnost je prováděna v rámci odborných týmů, složených z jednotlivců a menších skupin seskupených k řešení konkrétních projektů. Spektrum činností týmů vychází z dlouhé tradice, moderních vědeckých přístupů a úspěšností projektových žádostí. Vedle základního výzkumu směřují aktivity odborných týmů také do oblasti aplikovaného výzkumu a popularizace vědy. ARÚ spravuje největší oborovou knihovnu v ČR a zpřístupňuje ji odborníkům, studentům i širší veřejnosti. Od roku 1953 je ARÚ součástí Akademie věd. Archeologický ústav s více než 150 zaměstnanci sídlí v historické budově v centru Prahy na Malé Straně a má několik pracovišť (Praha – Letenská, Pražský Hrad, Kutná Hora a další).

Archeologický ústav AV ČR se stal realizátorem výzkumného projektu „Zdivočelá země: archeologický a transdisciplinární výzkum resilienčních strategií ve 20. století“, podpořeného v rámci programu OP JAK Společenské a humanitní vědy: člověk a lidstvo v globálních výzvách současnosti. Aktuálně proto rozšiřujeme náš tým a hledáme proaktivního, komunikativního, samostatného, zodpovědného a pečlivého člověka s relevantními zkušenostmi, který zastřeší finanční řízení projektu a bude spolehlivou administrativní podporou projektovému řízení tohoto projektu. Pokud se chcete stát součástí výjimečného vědeckého projektu, který ovlivňuje poznání naší minulosti, přečtěte si více o pozici:

Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK

Hlavní zodpovědnosti:

  • Samostatné finanční řízení projektu - zodpovědnost za plnění podmínek způsobilosti výdajů projektu v souladu s metodickou dokumentací, kontrola předkládaných účetních dokladů, zodpovědnost za plnění finančního plánu, dohled nad čerpáním rozpočtu
  • Průběžný finanční monitoring realizace projektu, administrace změnových řízení s dopadem do finančního plánu a do rozpočtu či jeho čerpání
  • Příprava a zpracování finanční části zpráv o realizaci projektu a povinných příloh
  • Poskytování součinnosti v případě kontrol/auditů
  • Aktivní komunikace a spolupráce se všemi zúčastněnými stranami v rámci projektu - řešitelskými vědeckými týmy v rámci ARÚ, centrálním řídícím týmem, manažery zapojených partnerských institucí, spolupráce se zapojenými útvary v rámci instituce ve věcech týkajících se finančního plánu a rozpočtu projektu
  • Administrativní činnosti související s realizací projektu
  • Ukládání a evidence podkladů a dokumentace o realizaci projektu
  • Práce se systémy VERSO a ISKP

Jaké zkušenosti, znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:

  • VŠ vzdělání (min. bakalářské)
  • Zkušenost s finančním řízením a administrací projektů financovaných z operačních programů (např. OP VaVpI, OP VK, OP VVV, OP PIK)

 

 

 

 

 

  • Znalost práce s dotačními informačními systémy poskytovatelů dotací (zejména ISKP), znalost systému VERSO velkou výhodou
  • Pokročilá znalost práce na PC (MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Proaktivní přístup a samostatnost při řešení úkolů, zodpovědnost, pečlivost
  • Analytické a strukturované myšlení
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a týmová spolupráce – schopnost komunikace a spolupráce napříč organizacemi a útvary, vědeckými týmy, schopnost konstruktivního řešení problémů, jasné předávání informací
  • Znalost anglického jazyka (min úroveň B1), řidičský průkaz

Co nabízíme:

  • Zodpovědnou, samostatnou a pestrou práci, možnost podílet se na řízení a administraci prestižního vědeckého projektu
  • Stabilní zaměstnání na pracovní smlouvu po dobu trvání projektu (4 roky), s možností spolupráce na dalších projektech
  • Plný úvazek – rozložení činností v poměru cca 0,5 úvazku finanční řízení a 0,5 úvazku administrativní podpora projektu
  • Flexibilní pracovní podmínky - pružné rozvržení pracovní doby, možnost práce z domu, práce na dálku, pracoviště v centru Prahy (Malostranská)
  • Odborný růst, podporu dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, vč. jazykového vzdělávání
  • Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, měsíční příspěvek na stravování, benefity ze sociálního fondu
  • Nástup možný IHNED

 

Pokud Vás naše pozice zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis s uvedením Vašich zkušeností s finančním řízením a administrací  projektů financovaných z operačních programů a strukturovaný životopis, na e-mailovou adresu: hasil@arup.cas.cz. Motivační dopis a strukturovaný životopis jsou důležitou podmínkou zařazení do výběrového řízení. 

Zasláním svého životopisu souhlasíte, že Vaše osobní data poskytnutá Archeologickému ústavu AV ČR, Praha, v. v. i. (ARÚ) budou zpracována v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a budou použita výhradně pro účely výběrového řízení na uvedenou pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora projektu OP JAK a uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. po dobu výběrového řízení na pozici Finanční manažer/ka a administrativní podpora


Uzávěrka přihlášek: 31. 01. 2025

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.