Zahlavi

Výběrová řízení

27. 01. 2025
Sociologický ústav AV ČR, v. v. i. vyhlašuje výběrové řízení na pozici asistent / asistentka Národního kontaktního centra - gender a věda.

Úvazek: 0,5

Náplň práce:

1. Objednávky v rámci oddělení

  • vyřizování žádanek a objednávek a spolupráce s ekonomickým oddělením při jejich zpracování,
  • průzkum trhu a zajištění vhodného dodavatele a cenové nabídky,
  • komunikace s dodavateli,
  • zajištění služebních cest (objednávky letenek a ubytování) a spolupráce s účetním oddělení při jejich vyúčtování.

2. Další administrativní činnost

  • zajištění chodu kanceláře výzkumného oddělení (objednávky kancelářských potřeb a občerstvení apod.),
  • pravidelná inventura publikací v oddělení,
  • kontrola zásob kancelářského materiálu, naskladnění a případná instalace materiálu (kancelářský papír, tonery atd.),
  • archivace dokumentů,
  • příprava podkladů na jednání a zápisy z těchto jednání, zejména schůzek oddělení,
  • tvorba a úprava dokumentů,
  • podpora vedoucí oddělení při řízení oddělení a projektů – příprava a archivace projektových podkladů, příprava smluvní dokumentace,
  • doplňování databází a formulářů (formuláře ASEP),
  • office/facility management - komunikace se správcem budovy (v případě malých oprav),
  • péče o návštěvy.

3. Produkční asistence

  • organizační a technické zajištění akcí, seminářů a konferencí oddělení (objednávky prostor, techniky, cateringu atd.) a komunikace s dodavateli,
  • úzká spolupráce se specialistkou externí komunikace.

Požadujeme:

  • proaktivní přístup a samostatnost,
  • organizační dovednosti, schopnost prioritizovat úkoly, flexibilita,
  • spolehlivost, pečlivost, přesnost,
  • komunikační dovednosti,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • schopnost samostatně pracovat na zadaných úkolech a dodržovat plán práce,
  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
  • znalost anglického jazyka v psaném i mluveném projevu,
  • orientace v genderové problematice výhodou a/nebo výzkumném prostředí.

Nabízíme:

  • práci na v prestižní veřejné výzkumné instituci,
  • benefity: 5 týdnů dovolené, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na produkty na stáří, jazykové kurzy,
  • pracovní smlouvu na poloviční úvazek do 31. 12. 2025 s možností prodloužení do 31. 12. 2027,
  • nástup od 1. 3. 2025 nebo dohodou.

Požadované materiály k přijímacímu řízení:

  • životopis obsahující informace o praxi kandidáta/kandidátky, včetně příkladů organizace menších prací,
  • motivační dopis.

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám, prosím, do 14. 2. 2025 výše uvedené materiály na email gabriela.langhammerova@soc.cas.cz. Za projevený zájem o spolupráci předem děkujeme. Vybraní kandidáti a kandidátky na pozici budou pozvání na základě vyhodnocení zaslaných materiálů k pohovoru.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zprostředkování zaměstnání v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob. Udělení souhlasu je možné kdykoliv odvolat.


Uzávěrka přihlášek: 14. 02. 2025

Dovolujeme si Vás informovat, že zasláním odpovědi na inzerát poskytujete příslušnému správci své osobní údaje, a to za účelem realizace výběrového řízení a uzavření pracovní smlouvy nebo dohody (DPP, DPČ) ohledně Vámi vybrané pozice. Toto zpracování Vašich osobních údajů bude prováděno na právním základě splnění smlouvy dle 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu a pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici. Zpracování Vašich osobních údajů bude dostatečně zabezpečeno, Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu předávány třetím osobám. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás informujeme, že máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku proti zpracování a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.